Twitter abia începe să își spună povestea | GeorgeToma.ro | Tasteful stories

Twitter abia începe să își spună povestea

16 Jul 2014

În România, în iunie erau 25.797 conturi active de Twitter (sursa). C-o fi mult, c-o fi puțin, un lucru e clar: nu e ”mort”. Și nici nu va fi prea curând, judecând după reacțiile de până acum. Le citiți în link-urile de la final. Are potențial de dezvoltare, iar numărul utilizatorilor crește. Bun, și celelalte rețele sociale cresc, dar am ajuns la nivelul în care putem vedea o delimitare între ele, fiecare cu o poziționare diferită. Sau cel puțin așa ar trebui să le vedem, pentru că șansa fiecăreia stă în conținut original, diferit. În fond, sunt și câțiva utilizatori care în același timp sunt pe toate rețelele sociale, iar dublarea conținutului obosește și, mai rău, plictisește.

Twitter e despre #LIVE, despre lucrurile care se întâmplă acum și care merită împărtășite, RT-uite. E despre reacții sociale și despre interacțiune. Despre povești în 140 de caractere. Dacă nu poți spune ce vrei în limita asta, atunci te muți pe alte rețele unde spațiul nu e limitat. Dar Twitter te provoacă la comprimarea mesajului, astfel, la regândirea lui. Cu alte cuvinte, gândești de două ori înainte să postezi.

E drept că nu multe branduri au reușit să folosească eficient rețeaua socială. Dar, cu un ochi la toată discuția din blogosferă, iar cu celălalt la ultima campanie lansată de Twitter luna trecută, #LiveStories, nu pot decât să spun: mai avem mult până să-i înțelegem mecanismele și felul în care îl putem utiliza în avantajul nostru. Însă, cu ce e important să rămânem: trebuie să testăm, nu să îl excludem din start din planurile de comunicare, doar pentru că ”în România nu prinde”, sau că ”a murit”. E o rețea care încă nu a depășit limita comunității deja adunate în jurul ei, dar care are utilizatori diverși. Și poate veți fi surprinși să vă găsiți influencerii acolo, prinși în discuții despre brandul vostru. Inovați!

#LiveStories, ultima campanie lansată de Twitter, descrie perfect modul în care poveștile generează interacțiune. Suntem toți povestitori și avem la îndemână un instrument de distribuție a ”operei” noastre, care într-un timp foarte scurt o poate răspândi mai repede și mai departe decât ne-am fi imaginat. Practic, toți suntem astăzi creatori de conținut și avem propriile canale media. Dar mai bine vedeți documentarul de mai jos și urmăriți cum folosesc brandurile rețeaua socială. Iar apoi, spuneți-mi dacă moare, sau nu, Twitter.

Mai puteți citi articole pe același subiect la Arhi, TVdece, Viorel, Andrei, Zoso, Hoinaru, Victor, Daniel, Andreea, Dan.

Recomandă articolul:

  


Comentarii

1. pietricel | 17 Jul 2014 | 09:36:45

Twitter e Breaking News-ul de azi

2. George Toma | 17 Jul 2014 | 11:56:59

@pietricel, și se duce spre mai mult de atât. O fi trecut admirația de la început, dar generațiile se schimbă rapid, și cine știe ce nouă utilitate la care noi nu ne gândim acum găsesc ăștia mici pentru Twitter. :)

Trackbacks

  1. Twitter pe viață și pe moarte | Papen


Tu ce crezi?



Twitter

Facebook

Instagram



Copyright

Licenţa Creative Commons