FBC 2015: Apetit deschis pentru blogurile culinare | GeorgeToma.ro | Tasteful stories

FBC 2015: Apetit deschis pentru blogurile culinare

FBC 2015: Apetit deschis pentru blogurile culinare
 

Food Bloggers Conference a fost anul acesta o revelație. Asta datorită întâlnirii dintre blogosfera culinară și profesioniștii din domeniu. Am asistat la o discuție constructivă, în care orgoliile nu și-au avut locul. În fond, deschiderea apetitului pentru mâncare sănătoasă pornește de pe blogurile culinare, apoi se educă și rafinează în restaurante.

Iar la FBC 2015 am întâlnit oameni pasionați de gătit, care ar sta zi-lumină în bucătărie și ar găti tot felul de preparate (știu sigur că eu așa aș face). Însă blogurile culinare au parte de o dezvoltare. Nișa numără acum mai multe bloguri decât anul trecut și începe să se sedimenteze. Nu e de ajuns să pui o rețetă pe blog și să arăți cum o faci. Trebuie să ai un dialog cu cititorii tăi și să experimentați împreună preparatele.

Discuțiile s-au aprins când a venit vorba de bugete și de colaborări (cel puțin în panelul la care am asistat în prima parte a conferinței – despre cum lucrezi cu brand-urile). Concluzia e universală: ceri cât face, primești cât te evaluezi. Însă mai important mi se pare un cod autoimpus privind loialitatea în momentul în care lucrezi cu anumite branduri, mai ales cu cele cu care ai semnat un proiect.

Mă bucur că nu am ratat discuția cu Andra și Teodora, pentru că a fost una dintre discuțiile care îți deschid ochii și te fac să vrei să continui.

Un scurt rezumat al discuțiilor ce au urmat:
– Lipsesc recenziile pe bloguri, la restaurante, scrise așa cum trebuie
– Încă există rețete scrise doar de dragul de a fi postate – fără ingrediente exacte și câteodată, fără a fi testate de mai multe ori
– Cele mai frumoase proiecte se nasc în timp și cu sacrificii – Jamilla și soțul ei petrec 8 ore pentru a filma o rețetă, și postează de 3-4 ori pe săptămână. Marius Tudosiei fuge de colo-colo și se împarte între Băcănia Veche, Charity Shop și Sănătatea în Bucate

Ediția din acest an a Food Bloggers Conference a fost susținută de Lidl, Staropramen, Napolact, Floriol și Shan Shi.

Recomandă articolul:

  


Tu ce crezi?



Twitter

Facebook

Instagram



Copyright

Licenţa Creative Commons