Despre schimbarea perspectivei în PR | GeorgeToma.ro | Tasteful stories

Despre schimbarea perspectivei în PR

Despre schimbarea perspectivei în PR
 

În mai 2015 GMP PR organiza PR Measurement, prima conferință despre măsurare și evaluare din România, iar înainte de asta ne întrebam de ce să măsurăm? Adunăm cifre și parcă ne blocăm în ele, nu reușim să le interpretăm, să le punem în context. Dar, timpurile ne obligă să schimbăm abordări, așa că despre toate acestea am vorbit într-un interviu pentru IQads.ro, pe care îl puteți citi aici.

Masurarea PR-ului a trecut prin multiple transformari, iar in momentul de fata nu mai putem raporta campanii fara sa evidentiem impactul lor in business. E necesara o evaluare profunda a actiunilor pe care le facem, atat in zona de PR, cat si de online.
Vremurile in care reperele comunicarii erau numarul de articole si AVE nu se vor mai intoarce. Ne uitam de ceva vreme la big data, ajungem sa intelegem informatiile pe care le colectam si sa dezvoltam instrumente cu ajutorul carora sa le prelucram.

mai multe în articol.

Recomandă articolul:

  


Tu ce crezi?



Twitter

Facebook

Instagram



Copyright

Licenţa Creative Commons