Cum ar fi să gândim? | GeorgeToma.ro | Tasteful stories

Cum ar fi să gândim?

Cum ar fi dacă am învăţa şi noi să facem marketing aşa cum trebuie? Fără manelisme, fără lucruri făcute doar de dragul de a fi făcute şi fără să desconsiderăm consumatorul. Să învăţăm să-i transmitem mesajele într-un fel în care să nu le respingă, să le înţeleagă şi să le simtă aproape de nevoile lui. Da! Cum ar fi să gândim? Mărimea logoului, textului sau intensitatea negrului sunt zero dacă mesajul din spate nu are consistenţă şi nu e gândit.

Toate acestea mi-au venit în minte în momentul în care am văzut melodia lansată de TAP Portugal. O colaborare între Mariza, Paulo Flores şi Roberta Sá – De Braços Abertos. “Cu braţele deschise” este imnul companiei aeriene portugheze, care a reuşit să lanseze un cântec deloc penibil, cu versuri fresh, optimiste, în aceeaşi viziune cu brandul. O melodie care beneficiază la final şi de aportul angajaţilor TAP. Cei trei artişti, din Portugalia, Angola şi Brazilia, reprezintă pieţele pe care TAP operează.

Avem, deci, o dovadă de marketing făcut cu cap, o campanie, după mine, ca la carte. Un exemplu bun de endorsment şi comunicare internă. O campanie gândită.

Mariza, Paulo Flores e Roberta Sá – De Braços Abertos

Recomandă articolul:

  


Comentarii

1. Daniel | 26 Feb 2011 | 19:43:13

Si eu lupt pe frontul asta.
Iata ce scriam noaptea trecuta: http://www.propunemviitorul.ro

Speranta moare ultima!

Daniel

2. joita lucian | 2 Mar 2011 | 21:45:29

dap…cine mai are speranta pe vremurilea astea de cacao:(

3. Haine Online Firma | 15 Mar 2011 | 17:36:19

TAP este o companie renumita, care are zboruri in intreaga lume. La noi se investeste prea putin in marketing, iar patronii nu au rabdare, vor succes peste noapte.



Tu ce crezi?



Twitter

Facebook

Instagram



Copyright

Licenţa Creative Commons